Spotlight je najluksuzniji poklon
Tekst: jelena Veljača
Upravo googlam božićne poklone za svog muža. Samo žene znaju koliko je teško muškarcu kupiti poklon. Malo toga im treba, a one luksuzne stvari koje im se i mogu darovati su najčešće prezahtjevne za naše novčanike. Ali, nema veze: i sam gušt traženja poklona je poseban ritual. Smišljanje tog nečeg čime ćemo iznenaditi voljene, osjećaj zadovoljstva kad smo uspjeli mentalno dobaciti do idealnog rješenja, a zatim uzbuđenje kad otvaraju dar, posebna je gratifikacija za koju znam da je nedostupna onima koji imaju grč u želucu kad samo pomisle da moraju smisliti jedan, dva ili tri poklona za ispod bora.
Što je u nabavci poklona za mene toliko magično? Valjda je to dobar primjer onog slavnog, čak već i pomalo ljigavog stava “nije važan cilj, važno je putovanje”, za koji mislimo da je izmišljen radi utjehe zbog neuspješnih veza, projekata ili želja. Točnim odabirom poručujem da sam pomno pratila signale osobe preko puta. Nemojte, naime, kupovati ono što bi se vama svidjelo ili vi mislite da netko treba. Slušajte.
Većina ljudi, nesvjesno ili svjesno sama oda što bi ih moglo razveseliti za Božić: samo treba slušati, i, ako ste baš jako zaboravljivi, zapisati...
Ako ste pripadnik druge skupine ljudi (a dijelimo se na one koji vole i znaju kupovati poklone i one koji guraju glavu u pijesak za vrijeme sezone darivanja), a spremni ste čuti nekoliko trikova o tome kako uvijek oduševiti poklonom ispod bora, čitajte dalje. Većina ljudi, nesvjesno (muškarci) ili svjesno (žene) sama oda što bi ih moglo razveseliti za Božić: samo treba slušati, i, ako ste baš jako zaboravljivi, zapisati. Reći će vam to dok komentira nešto na svojoj prijateljici, ili dok šećete gradom. Pokazat će vam na Instagramu, cviljeti za time dok gledate Netflix. Zašto tako zapamćeni i darovani pokloni imaju dodatnu vrijednost? Jer govore o tome da nas se sluša, voli, da vrijedimo. Govori i: čuo si me, stalo ti je do mene, pratio si me. A ako ste ona skupina kojoj se svaki put kad gledate “Love Actually” strese duša i stisne želudac kad Emma Thompson otvara poklon očekujući dosta kičastu, ali simbolički lijepu ogrlicu s privjeskom u obliku srca, a dobije “samo” dupli CD Jodi Mitchell, onda pripadate mom plemenu – onom koji unaprijed planira poklone, i koji i u darivanju pronalazi za sebe duboki osjećaj gratifikacije. Možda je za vas vrijeme da prijeđete na naprednu razinu, i odbacite klasične (nakit/cipele/kozmetički tretmani/tehnologija) darove te razmislite o tome što je novo, moderno, posebno, neobično. Autor jednog od najboljih rođendanskih darova za koji sam ikad čula je muž moje prijateljice koji joj je poklonio slobodan dan na plaži za vrijeme ljetovanja s dvoje male djece. Cijeli dan je čitala knjigu, sunčala se, kupala i spavala. Nisu je nazvali niti jednom. San nije loš dar za majke beba: kao ni plaćena babysitterica na mjesec dana ili koliko vam džep dopušta. Razmislite o tome i ako ste prijateljica novopečene majke. Možda su svirači ispod prozora, kao što je dobila jedna moja prijateljica za godišnjicu veze, bolja opcija od CD-a koji će skupljati prašinu u autu i loše ostarjeti, ogreban i odbačen pred iTunesima?
Znam da su popularne svjetlucave sitnice relativno prihvatljivih cijena, ali uspomene uvijek imaju prednost pred stvarima – mislite o svemu što se doživljava, a ne odlaže. Planinarenje, let balonom, privatni koncerti, vatromet, sat joge, porod u privatnoj klinici, kino projekcija omiljenog filma samo za vas, sortirana garderoba od strane profesionalca. I vrijeme, jer na kraju ispadne da samo vremena uvijek nedostaje. Kako se kupuje vrijeme? Tako da svoje, tako dragocjeno, darujemo onima koje volimo. Barbika vrijedi više ako se mama igra s njom, putovanje više ako ga supruga ne mora organizirati. A što sam kupila njemu? Izlog broj 3: nešto što je samo o njemu, jer je i to luksuz, da smo samo, na tren, čak i u zajednici, mi bitni. Spotlight je najveći luksuz od svih poklona.
Do poklona bez puno muke: donosimo prijeloge iz Designer Outlet Croatia koji okuplja omiljene dizajnerske brendove i nudi široki raspon proizvoda za svaki ukus.